slide show

vilka hästar tränar jag igentligen? #4

Okej! Nästa häst :)
 
vi tar Candlelight! 
 
Candlelight är ett russ på 14 år och maxad B-ponny! Hon är superstjärnan i stallet men samtidigt divan i stallet! hahaJag tävlar Candlelight i monté och har även tävlat i hoppning med henne! då hennes första hoppstart vart en felfri runda ;)
Men nu när jag har lagt min monté karriär på hyllan samt hoppningen så är väll planerna förtillfället att ja ska tävla Candlelight i dressyr ett år om jag inte blir alldeles för stor! och om jag nu tävlar så tror jag Candlelight och jag har stora chanser då Candlelight går riktigt fint ibland. men hon jobbar inte gratis! vilket inte många hästar gör dårå men.. ni fattar.. 
Det är även liite planer på att jag ska börja köra Candlelight lite hemma! så kul det ska bli! :D
 
Men mer har jag inte att berätta om Candlelight! Hon är en sjukt söt häst med många personligheter!
 
 
Publicerat den 2013-12-15 - klockan 15:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback