slide show

veckoplanering!

Måndag: Efter skolan ska jag vara med Erica. Men jag ska även köpa julklappar till några kompisar! så då får erica göra nått annat!
 
Tisdag: Jag åker till stallet. Innan jonna kommer så mockar jag och rider pärlan. Hon har inga broddar så det blir en lugn tur. sen rider jag Preztige när Jonna kommer! Jag har inte riktigt planerat hur jag ska rida.. Gör nog det under dagen idag!
 
onsdag: Jag hittar på något.... kanske är med en kompis eller nått sånt.
 
torsdag: Jag rider Pärlan och Preztige som vanligt! Preztige och jag ska öva lite på övergångar samt att JAG verkligen måste tänka på mitt stöd osv. 
 
Fredag: Jag är hemma efter skolan. handla julklappar om jag inte redan köpt alla på måndagen!
 
Lördag: Jag åker till stallet ! :) Rider, mockar och så gör vi nog kanske något annat. När jag rider Preztige ska jag fortsätta öva lite på övergångar.. Och när jag leder Preztige ska jag öva lite halter och sånt!!
 
Söndag: Exakt som lördagen. :) Rida , mocka osv!
 
 
Publicerat den 2013-12-02 - klockan 13:53:36





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback