slide show

VECKOPLANERING!

Jag tänkte så här att. Om det är nått "annorlunda" i skolan så kommer jag skriva de me :) Fast.. det här är ju sista veckan innan jullov.. men men..
 
MÅNDAG: I skolan är det spökbolls turnering efter lunchen! (halv 12) (väldigt chill då ja sitter i elevrådet så jag vet allt innan ^^) Men efter skolan händer inget! Det kanske borde vara dags att köpa några julklappar nu!
 
TISDAG: I skolan är det elevens val! Men förutom de så drar jag mig till stallet! rider nog Irrbloss innan jonna kommer och sen rider jag Preztige! Han har gått rätt hårt i helgen så det blir nog rida en sväng runt "byn" :)
 
ONSDAG: Elevens val i skolan. Lite ovanlig vecka men jag åker till stallet igen! :) Och rider samma igen likadant! (irrbloss skrittar och travar jag barbacka på)
 
TORSDAG: Elevens val i skolan ^^ OCH EFTER DE DRAR JAG TILL STOCKHOLM OCH KOLLAR PÅ
-  BELIEVE MOVIE - JUSTIN BIEBER - TAGGARRRR OMGGGGG :OOOO (ska se med Jonna och rebecka)
 
FREDAG:  Klass dag i skolan! Sen åker jag till stallet :)
 
LÖRDAG:
             Det är lite oklart är i mellan. En dag kommer jag vara i stallet, den andra inte.. tror jag?
SÖNDAG:
 
 
Publicerat den 2013-12-16 - klockan 08:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback