slide show

TJOOOHOOO!

Den här dagen har varit bra! än så länge ._.
Efter skolan så kommer jag köpa lite julklappar, kanske måla i brors rum, och.... spela minecraft ._.
haha.. 
 
Men här i skolan är det som vanligt. Min allra bästa vän är sjuk. Så jag har varit med bästa Melina :D
Vi planerar lite när vi ska vara på jullovet och ha yttligare en mysig filmkväll! :) älskar våra filmkvällar ! haha vi skrattar och rullar fram för så mycket godis xP
Men ja. Så ser min dag ut. 
och just nu sitter Melina bredvid mig och garvar för vad jag skrev där uppe ↑....
 
Men inge mer en de händer. Jag rullar på med att göra inläggen "vilka tränar jag igentligen" :) och ja. dagens inlägg kommer upp om.. 13 minuter :)
 
 
 
Men nu så ska jag.. ._. göra nått. Hejjjddddååååååå
 
 
 Bild från google
Publicerat den 2013-12-13 - klockan 12:47:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback