slide show

Snabb inlägg idag!

Hej hoppsan!
Stallet idag var jätte kul! Innan Jonna kom så red jag Irrbloss barbacka! Han var så mysig! :3 När vi red så var han ganska rädd av sig.. Men det funkade bra ändå! Det vart mest skritt men även trav!:)

När jonna kom så red jag Preztige med jonna! Han var super duktig! Redan i stallgången kände jag att det skulle bli en bra ritt! Man märker att han verkligen är pigg! Han vill springa mycket! haha..
Han var också jätte mysig! Vilket leder till en jätte mysig stalldag! :D

Men det var denna dag! I morgon är det skola men inget stall. Så .. Vet inte riktigt vad som händer då!

Nu ska jag förbereda mig för sängen! Går och lägger mig lite tidigare idag!

 

 
 
Publicerat den 2013-12-10 - klockan 21:44:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback