slide show

morgondagen + Justin stuff!

tjoho! Sorry igen för att jag inte har bloggat under dagen! Men det jag har sysselsatt mig med är att spela minecraft och rösta som sjutton på favorit idolen Justin bieber.. För ofc vill jag ju att han ska vinna priset " årets artist"
Så ni andra snälla beliebers som tänker.. "hm.. undrar vart hon röstar." det kan jag ju då säga! 
 
http://www.mtv.se/stars ← Just nu leder ju även JUUUSTTTIN <33333 hihihi
 
Denna "tävling" för artisterna avgörs på söndag! så gör som jag! Rösta så dina ögon blir fyrkantiga!
 

obs.. Du behöver ett twitter konto för att kunna rösta!
 
 

men förutom de .. så jag har även inhandlat nytt på lindex! Behöver ju inte dra upp vad jag har köpt då det här inte är en mode blogg! men jag kan ju tipsa er om att lindex har sjuuukt snygga kläder just nu!
 
Imorgon så drar jag till stallet efter skolan! Jag kommer rida Preztige! och även så kommer jag skritta på Irrbloss eller Pärlan! (Pärlan kommer jag ju göra mer än att bara skritta på)
Men mer Preztige kommer jag öva på övergångar och att jag ska tänka myycket på stöd och haha.. jag behöver verkligen öva på min lätt ridning! jag har än inte vant mig med så stora steg!
Men förutom de händer inte så mycket. 
Så. Nu ska jag forsätta med att rösta .. och där i mellan spela !
 
 
 
Publicerat den 2013-12-04 - klockan 21:11:31





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback