slide show

Mina "Häst julklappar"

Eftersom bloggen handlar om hästar så lägger jag inte upp bilder på ALLA mina julklappar! De var mest Smink, pengar, och kläder! :) JÄÄTTTE GLAD! (Plus att jag fick justin bieber säng kläder ^^) Utan jag tänkte visa er några julklappar ! som är inom kategorin HÄST! :) Så här kommer det!
 
Från min kääära syster fick jag en schokemöhle grimma och grimskaft! (till Preztige) !!! Så jääkkla snygg!
 
 
 
 
 
 
Av min mamma fick jag häst godis och trefinger vantar! vantarna är "märket" Covalliero :) Jätte sköna iallafall! har haft sånt här godis förut och jag vet att hästarna tycker om det! och det räcker lääänge (Dock så var hästgodiset till både mig och syster! så går det när man önskar sig sama saker! haha)
 
 
 
 
 
 
 
Och nu när inte min syster har tagit bilderna så.. Ja jag är sämst när det gäller systemkamera!
Publicerat den 2013-12-24 - klockan 21:27:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback