slide show

men vadå dålig bloggning.. usch för mig

jaja.. 
Idag har jar inte gjort något speciellt! Jag har gått i skolan och käkat på Frasses med kompisar! haha.. Bra Anna bra där!
 
Men imorgon hönder det nått! JO! för vet du vad!??!?!? ÖVERASKNING!
jag ska till stallet ^^ Alone......
Men men! det funkar de också! Systern min har Judo graderings sak (jag kan inte ett smack om sånt)
Så Jonnas häst får vila och jag drar mig till stallet. Preztige får också vila då jag inte känner för att rida ensam på han!! hm.. Men han ska få komma in och ha allmänt mys med mig! (hans broder ska också få mysa med mig!)
Det ska bli jätte mysigt! Ska dessutom komma tidigare så jag kommer ju kunna mysa i ljuset! 
Förutom all mys så ska jag rida Pärlan! Antingen skritta och trava på en sväng ute eller lite på ridvolten! (det blir uteritt om ridvolten är jäääättee hård av nån anledning)
 
MEN... Ett litet problem kan uppstå! då stormen Sven är påväg :( Så om den kommer och det är kaos ute så får Pärlan vila också. och istället få mysa med mig med! Men! Hon och jag ska iallafall försöka ta oss ut!
 
Även fast jag ska vara ensam så längtar jag faktiskt! kommer bli annorlunda..
Förutom att ha skojj med hästarna så ska jag ju mocka och sånt! Och så hjälper jag till med att ta in hästarna! *mys*
Så jag tar 12 bussen till stallet och så får jag skjuss hem runt 7 :)
SOOOV MORGON IN MY <3
 
 
Men nu ska jag försöka komma på ett tidsinställt litet rackar inlägg haha.. Sen fortsätter jag nog rösta på Justin <3 Det är på allvar nu! ahahhaha! Man MÅSTE vinna! Det avgörs på söndag! och nu kan man inte ens se vem som leder för att dom har dolt listan! (Men en i facebook gruppen har inte uppdaterat sidan så hon kan se vem som leder.. och gissa? JO justin leder! )
 
Sen.. Blir det nog spela minecraft!
ha det bra!
 
 
Publicerat den 2013-12-06 - klockan 21:37:24





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback