slide show

Idag....

Ska jag och Jonna till Täby C! Ska bli jätte roligt! Det som står på "listan" att jag vill köpa är en victoria secret body mist... Så ni som är jätte snabba får jätte gärna kommentera vilken som luktar godast! Jag har nämnligen ingen sånn ._. men har alltid velat ha en! Så nu när julklapps pengarna rullade in så var det väll ändå smart av mig att köpa idag! Vi åker mest in för att min syster ska köpa en pryl till sin kamera! 
Det enda jobbiga är typ.. att jag är helt röd i ansiktet efter att ha provat allt nytt smink .. (50 miljioner olika typ..)
hehe så ja.. ^.^ 
Men förutom den här bodymisten så ska jag nog inte spendera några mer pengar! då det finns dyra prylar jag är på jakt efter.... 
 
Preztige Var jätte duktig igår! Han var jätte duktig när han fick gå först också! och skrittade på som bara den! 
Då hans store syster var tvungen att trava ikapp hela tiden! hehe.. Vi stötte bara på ett problem som var... Jo jag villju komma nån vart med hans vattenpöls rädsla.. så fick vi lite stopp vid en vattenpöl...
Efter ett tags "kämpande strid" om den där vattenpölen så gick han lite över den! Så mycket beröm fick han efter :)
 
Men nu ska jag kämpa vidare med mitt ansikte... så hörs vi!
 
 
KOMMENTERA VILKEN NI TYCKER LUKTAR GODAST!!
 
 

Är Love spell godast som alla säger??
Publicerat den 2013-12-26 - klockan 10:08:00




Love Spell, Pure Seduction och Aqua Kiss luktar superduper gott, speciellt Love Spell för den har jag ;)

Svar: hihi tack! :) Eftersom jag lyckades tappa bort mina pengar så vi kom lite senare så var varenda body mist slut! haha :) så jag köpte hollister ist! och ska beställa VS sen :)
Anna Norin

2013-12-26 » 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback