slide show

gårdagen och idag!

Igår åkte jag ju till stallet! Jag red Preztige som gick super bra! Han var rätt pigg och kändes då mycket framåt! plus att han lyssnade 100% hela tiden! 
Efter ridningen var det rätt bråttom. Jag skulle rida pärlan också.. (bara en liten sväng, så inget att skriva om)
och så skulle vi äta osv. innan vi drog till globen!
Men vi hann! :) När vi åkte så hämtade vi upp Lovisa på vägen!
Men som vanligt.. Jag somna i bilen .. så inget att säga där heller!
men på globen.. så var vi först i annexet! Jag köpte dock inget.... brukar köpa typ ridstrumpor eller nått liknande.. men.. glömde så klart pengarna hemma. Men alla andra köpte grejer! 
Lovisa köpte en hel del godsaker till sin häst Palle! Han lär nog bli glad :3
Medans Jonna tänkte lite på sig själv och köpte olika vantar! Och såklart.. jag avis på allt!... hittade sjukt snygga vantar,strumpor, pannband till både hästen och sig själv.. Jag skulle kunna köpa upp allt typ..
Men sen så började själva showen! Först var det hoppning vilket jag älskar! det var top 10 final och det var så kul att se! Jag kommer ju inte hoppa på ett tag.. (så som det ser ut just nu) Men jag både lär mig och roar mig på samma gång! :)
Dom visade även frihets dressyr! såååååå COOOOOLLT ! Asså tänk å kunna allt de?!?!?
*Anna.. sluta dagdrömma.. fortsätt skriva...*
Iallafall.. :) dom visade även jul showen! den är rätt rolig! 
Efter globen så åkte vi lite tåg och sånt. Vi beställde kebab tallrikar och så åt vi.. halv 1.. haha..
 
 
i morse så gick vi upp runt 7. Så sjukt morgon trötta.. haah.. Men vi fixade oss och pallrade oss ner till bussen.. (vi var fortfarande i stockholm.. dom har en lägenhet där). Så vi åkte till slussen, vidare och vidare.. Så till slut var vi i stallet igen och så red jag Preztige och Pärlan idag igen! 
 
Jonna red barbacka så Preztige fick gå ganska lungt idag. Förutom att han fick gå en del först! plus att vi gick i några branta backar! 
Och han skötte sig jätte bra! I början när vi gick först stannade han väldigt mycket.. men i slutet så började vi närma oss hemåt och då gick han jätte bra! Vi gick förbi många läskiga gröna stenar.. Men! han stannade inte! utan bara kollade...
 
Duktig pojke ^^ 
 
Annars så har jag bara delat upp massa hö typ... Räddat en höna... ja. Inget mer än så!
I morgon är det skola, och efter inget stall.. så... inte den roligaste dagen.. men ! Jag hittar nog på något!
 
 
 
 
Bara jag som inte kan tänka mig att det redan är december!?! här är det inte ens snö!
Publicerat den 2013-12-01 - klockan 18:32:24




Fin blogg!
Var gärna med i min tävling där du kan vinna en grimma och ett grimskaft! http://carros.horseworld.se/2013/12/01/lucka-1-tavling/

2013-12-01 » 21:25:12

Sv: vad kul att du är med! Vart har du delat bilden? Kram :))

Svar: nu är den delad! tekniska problem innan! haha
Anna Norin

2013-12-02 » 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback