slide show

Don't wait for the perfect moment. Take a moment and make it perfect.

hejsanhejsan! Just nu sitter jag och väntar på ägg :3 ska bli gooottt
Igår i stallet så var det verkligen jätte mysigt! Preztige var som en kelig katt och shazam med! Pärlan var jätte duktig på volten fast att det var snöstorm runt oss.. haha..
Preztige fick också å ett varv på volten då vi gjorde massa halter. ökade skritten och minskade den. 
Asså! Jag red inte.. haha. jag gick bredvid han :) Men han kändes rätt bekväm med de också!
 
Fast allt var väll inte mys. Jag var tvungen att så och andas på grindlåset.. som hade frysit fast. + att grimskaftet som var knutet runt var väldigt jobbigt att få upp! och att det kändes som om hästarna hadde stått inne i ett dygn när jag mocka.,. Men annars var det en helt ok dag! efter att jag hade mockat så bjöds de på varm choklad och pepparkakor ! :3 gott..
 
Publicerat den 2013-12-08 - klockan 09:13:38





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback