slide show

Bloggen ligger verkligen inte på topp!

Jag känner att mina dagar bara innehåller ridning och spela minecraft! haha. och bloggningen har inte varit den bästa! Vilket jag inte är glad på mig själv över!
 
Ni har inte riktigt missat nått. Jag har nu jullov och läängtar till tisdag! Jag har varit i stallet och tränat dom söta pollarna och dom har gått riktigt bra! 
Förutom de så har jag.... spelat.. haha... Som jag visserligen gör just nu också!.. väntar på att mitt guld på minecraft ska smälta så.. haha..
Men annars har jag bakat lite julgodis osv.. Det var verkligen inte hänt nått... 
Så.. har ingen anledning till att inte ha bloggat.. men men.. det är som det är! och nu ska jag spela !
 
Ha det bra! Ska till stallet i morgon så!
Publicerat den 2013-12-22 - klockan 15:13:41




Imorgon kl. 13.30 kommer vinnaren upp av "Julens blogg" så kolla gärna in då för att se om DU blev vinnaren! Jag önskar en riktigt god jul ♥

2013-12-23 » 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback