slide show

Bättre sent än aldrig!

Idag har jag varit i stallet! :) Det var jätte kul! Jag red Preztige först och han var jätte duktig och snäll! (som vanligt haha lol) men iaf. Vi hade ingen fajt om någon vattenpöl heller! haha! så det var helt perfekt!
Efter Preztige red jag Pärlan som skötte sig utmärkt! vart lite seg i slutet men annars var det bra :) Förutom ridning så fixade vi stallet och så.. Jobbigt men ändå rätt mysigt! Och på slutet firade vi Jocke som fyllde år men en riktigt snygg tårta ;)
 
Förutom stallet så har jag kökat hemkörd pizza och hämtat min nya mobil :3 hehehehe
 
Och i morgon så åker ja till stallet igen! och på kvällen kanske min kompis kommer och sover över hos mig!!
Publicerat den 2013-12-27 - klockan 22:03:40





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback